Op zaterdag 30 mei was het weer tijd voor de twee-jaarlijkse Toetertocht in Waddinxveen. Begeleid door de motorverkeersregelaars van BMTN reden totaal ruim 100 vrachtwagens de route soepel en veilig door Waddinxveen.
Dit zijn bijzonder leuke evenementen met hele blije deelnemers en ook langs de route hele leuke en enthousiaste reacties.

De eerste trucks vertrekken (Foto Annette van den Berg)

De stoet in aantocht! (Foto AS Media)

Zowel in de trucks als op straat alleen maar blije gezichten. (Foto AS Media)

